Job 9 van 13


Report this listing

Solliciteren



Junior Service Manager


Functie

  • Samen met je collega Service Manager zorg je voor een correcte uitvoering van de service contracten in een 24/7 internationale omgeving.

  • Je rapporteert aan de Service Director.

  • Je ondersteunt in het maandelijks service overleg met klanten.

  • Je ondersteunt de Service Desk engineers en technicians in België, US en Australië mbt opvolging incidenten, opvolging interventies en algemene administratie en rapportering.

  • Je werkt mee aan de optimalisatie van de Service Organisatie.

  • Aan de hand van de rapportages en analyses beoordeel je maandelijks het kwaliteitsniveau van onze services en waak je over de KPI’s.

  • Je werkt taakgericht: lijstjes maken, uitvoeren en opvolgen.

  • Je bent flexibel en beschikbaar voor het opvolgen en supporteren van escalaties buiten de normale business uren.

Jouw profiel

  • Bij voorkeur genoot je een opleiding hoger onderwijs

  • Je hebt min. 3 jaar relevante management werkervaring in een operationele omgeving

  • Je hebt algemene interesse in ICT, technologie en techniek

  • Je drukt je vlot uit in het Nederlands en het Engels

  • Je beschikt over een natuurlijk helicopter view, gaat berekend & beredeneerd tewerk en je stelt automatisch prioriteiten

  • Je bent een vlotte communicator (op verschillende niveaus) die resultaatgericht tewerk gaat

  • Je hebt een sterk analytisch vermogen

  • Volgende termen staan je op het lijf geschreven: betrokken, ondernemend, zelfstandig maar toch ook een teamplayer, autonoom, oplossingsgericht, resultaatgericht, doorzettend, klantgericht, communicatief

  • Prestatie-indicatoren voor de dienst uitwerken
    De resultaten analyseren
    Aanpassingen doorvoeren
  • Uitwerken van of bijdragen aan de klantenstrategie
    De jaaractieplannen en de doelstellingen van de dienst bepalen
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Kwaliteitsprocedures van de klantendienst uitwerken of verder uitwerken
    Controleren of kwaliteitsprocedures toegepast worden
  • Klanten: Bedrijven

Aanbod

  • Je komt terecht in een hoogtechnologische, groeiende, uitdagende en internationale omgeving (KMO mentaliteit, 170 medewerkers), waar je kansen krijgt om je competenties verder te ontwikkelen

  • Een contract van onbepaalde duur met een competitief loon

  • Een uitdagende functie in een onderneming waar gedrevenheid en ondernemerschap gewaardeerd worden

  • Groepsverzekering , als extraatje voor de toekomst!

  • Hospitalisatieverzekering , omdat je welzijn erg belangrijk voor ons is

  • GSM en data abonnement

  • Er is elke dag gratis soep en fruit

  • Er worden regelmatig bedrijfs-en teamevenementen georganiseerd

  • Goed bereikbaar met de auto en parkeren is mogelijk

  • Laptop

  • Opleidingstraject via Camco Academy

  • Mogelijkheid tot structureel thuiswerk

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht